درباره ی iphone 5
mehrshadhanafi.lxb.ir


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تبلیغات
mehrshadhanafi.mahtarin.com
تاریخ : دو شنبه 6 آذر 1391
بازدید : 1123
نویسنده : مهرشاد حنفی

 

طرح قابل ملاحظه ای باریک که هنوز هم باعث می شود که اتاق را برای یک صفحه نمایش بزرگتر و یک تراشه سریع تر است. بی سیم فوق سریع است که عمر باتری را قربانی نیست. و همه جدید هدفون صدای عالی و راحتی طراحی شده است. بنابراین به این آی فون رفت. بنابراین شما می توانید حتی بیشتر از آن را دریافت کنید.

iphone 5

 

نازک، براق و بسیار توانایی است.

این سخت است که باور یک گوشی بسیار نازک می تواند بسیاری از ویژگی های ارائه می دهیم: یک صفحه نمایش بزرگتر، یک تراشه سریعتر، از آخرین فن آوری های بی سیم، دوربین iSight 8MP، و بیشتر. همه در یک بدنه آلومینیومی زیبا با یک سطح بی سابقه ای از دقت طراحی و ساخته شده است. آیفون 5 تنها 7.6 میلی متر اندازه گیری نازک و وزن آن تنها 112 گرم است. 1است که 18 درصد باریکتر و 20 درصد سبکتر از آیفون 4S. تنها راه برای رسیدن به طراحی شبیه به این است که با خستگی ناپذیر در نظر گرفتن و بازبینی تک تک جزئیات -. از جمله جزئیات شما را نمی بیند…

iphone 5 design_image

صفحه نمایش بیشتر به معنی بیشتر برای دیدن می باشد.

هر کسی می تواند یک گوشی هوشمند با صفحه نمایش بزرگتر را. اما اگر شما به بزرگ به خاطر بزرگ، شما را تا پایان با یک تلفن که احساس می کند بزرگتر از اندازه، بی دست و پا، و سخت استفاده کنید. آیفون 5 دارای یک صفحه نمایش 4 اینچی طراحی شده به راه راست آن بزرگتر است، اما آن را عرض همان آیفون 4S. بنابراین همه چیز شما همیشه با یک دست انجام می شود – تایپ کردن بر روی صفحه کلید، به عنوان مثال – شما هنوز هم می تواند با یک دست انجام دهید. بر روی بوم های بزرگتر که به شما اجازه می دهد که بیشتر از هر صفحه وب به شما. بیشتر از صندوق پستی خود را. رویدادهای بیشتری بر روی تقویم خود را به دست می آیند. برنامه های بیشتری بر روی صفحه اصلی خود.

این پر جنب و جوش، بیش از حد است.

این فقط یک صفحه نمایش بزرگتر است. این شبکیه چشم صفحه نمایش بزرگتر است. در 326 پیکسل در هر اینچ، آن را تا تراکم پیکسل بالای چشم شما می توانید پیکسل های فرد تشخیص نیست. و به عنوان خیره کننده صفحه نمایش شبکیه چشم است که در آی فون 4S، این یکی به شما می دهد 18 پیکسل درصد بیشتر برای رزولوشن موثر 1136-640. رنگ تقویت، بیش از حد، با اشباع رنگ که 44 درصد بیشتر از قبل. بنابراین با آی فون 5، بازی شما بازی می کند، کلمات مورد نظر شما در خواندن، تصاویر می بینید، و برنامه های را که دوست دارید نگاه کنید و احساس فوق العاده واضح و واقعی است. سرگرمی برای بزرگ زمان، آیفون 5 به شما اجازه می دهد تا ویدئو عریض HD تماشا کنید که شما را در تمام شکوه خود – بدون letterboxing.

 

display_image iphone 5

سریعتر عملکرد CPU.

با استفاده از تراشه A6 جدید، فقط در مورد همه چیز شما را در آی فون 5 را به طرز محسوسی سریعتر – تا دو برابر سرعت در مقایسه با تراشه A5 است. بنابراین برنامه های راه اندازی، بار صفحات وب، و پیوست های ایمیل به نظر می رسد تقریبا بلافاصله.

سریع تر گرافیک.

تراشه A6 نیز ارائه می دهد عملکرد گرافیکی که تا دو برابر سریع A5 است. بنابراین شما می توانید قدرت را از طریق برنامه ها و بازی ها گرافیک فشرده. و لذت بردن از نرخ فریم بالاتر برای نرم و صاف، گیم پلی واقع گرایانه تر.

حتی بهتر عمر باتری است.

نه تنها تراشه A6 سفارشی طراحی شده به سرعت، آن را سفارشی طراحی شده برای کار با iOS 6 قدرت بسیار کارآمد برای. بنابراین حتی در شتاب آن، آی فون 5 بیش از اندازه کافی قدرت باتری به طول روز – تا 8 ساعت در حال دیدن سایت بر روی یک اتصال سلولی، تا 8 ساعت زمان مکالمه، و تا 10 ساعت از زمان پخش ویدئو است.

دستیابی به موفقیت برای گوش در همه جا.

درست مثل اثر انگشت، گوش ها منحصر به فرد از نقاط بدن است. که بدان معنی هدفون earbud مناسب در هر کس متفاوت است. بنابراین به جای استفاده از بلندگو به عنوان نقطه شروع برای هدفون جدید، طراحان و مهندسین اپل با گوش آغاز شده است. آنها بیش از یک صد نمونه طرح بر روی صدها نفر از مردم تست شده است. همه با هدف ایجاد از earbuds هایی که به راحتی در داخل – و اقامت در داخل – انواع از انواع گوش، در حالی که تولید صدا با کیفیت. EarPods اپل: در نتیجه دستیابی به موفقیت برای هدفون earbud است. آنها بر خلاف هر چیزی که تا کنون دیده ام یا شنیده هستید.

صوتی پیشرفته در آی فون 5.

EarPods اپل فقط آغاز تجربه صوتی بهتر بر روی آی فون 5 است. یکی در جلو، یکی در پشت و یکی در پایین: با سه میکروفون طراحی شده است. جلو و عقب میکروفون با یکدیگر همکاری می کنند برای رسیدن به beamforming – یک تکنیک است که کمک می کند تا تمرکز آی فون بر روی صدا از محل مورد نظر را برای صدا واضح تر است. سر و صدا لغو تکنولوژی کاهش نویز پس زمینه می باشد. بنابراین، هنگامی که شما را از آیفون به گوش شما در یک اتاق با صدای بلند، می شنوید آنچه اهمیت ترین: صدا در انتهای دیگر است.

 iphone 5 earpods_image

 

پیشرفته HD ضبط ویدئو.

تصور کنید sidesplitting، ماجراجویی پر، باید flicks تولید شده توسط شما و بر روی آی فون 5 به ضرب گلوله کشته است. رکورد خیره کننده 1080P ویدئو HD با دوربین iSight. تثبیت کننده ویدیویی بهبود یافته کمک می کند تا جلوگیری از فیلم لرزان. تشخیص چهره تا 10 چهره معنی است که هر کس می تواند لحظه ای در کانون توجه است. شما حتی می توانید همچنان به گرفتن عکس به شما به عنوان سابقه، بنابراین شما می توانید لحظه های کوچک در حالی که تیراندازی یکی از بزرگ ضبط.

FaceTime دوربین HD.

شما با استفاده از دوربین جلو رو در آی فون 5 را به تماس های تصویری FaceTime است. و در حال حاضر کسانی که خواستار می تواند بیش از یک اتصال سلولی اتفاق می افتد اگر از Wi-Fi در دسترس نیست. 5 کیفیت تماس های ویدئویی FaceTime بنابراین تعجب آور است، آن را به عنوان اگر شما در همان اتاق با هر کس در انتهای دیگر هستیم. شما همچنین می توانید از دوربین جلو برای گرفتن پرتره خود و یا ضبط ویدیو HD 720P استفاده کنید.

پانوراما.

آیفون محبوب ترین دوربین در جهان است. دلیل خوب است. عکس نگاه بسیار خیره کننده است، آن را سخت به این باور است که با تلفن همراه گرفته شد. و همه چیز که دوربین iSight را در مورد علاقه آیفون 4S و جهان ساخته شده است در حال حاضر در آی فون 5 – و سپس برخی از. ویژگی پانوراما به شما اجازه می دهد تا همه چیز را از یک خانواده گروه مراسم عکس انداختن فک گرفته شده از گراند کانیون را ضبط کنید. شما می توانید با یک حرکت صاف شلیک تا 240 قابل توجه درجه است. ژیروسکوپ، تراشه A6 و دوربین برنامه با هم کار کنند، بدون درز، رزولوشن بالا پانوراما برای ایجاد کردن تا 28 مگاپیکسل.

 iphone5 camera_hero

حتی بهتر از ویژگی های.

برنامه دوربین همچنین از ویژگی های بهبود از جمله ضبط عکس، 40 درصد سریع تر، بهتر عملکرد نور کم، و کاهش سر و صدا بهبود یافته است. بنابراین شما می توانید عکس های بیشتر با جزئیات و وضوح بیشتر از هر زمان دیگری قبل از. ضربه محکم و ناگهانی ,…

و هزاران فواید جدید…

 



مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
siya در تاریخ : 1391/9/8/3 - - گفته است :
سلام رفیق
درود بر تو
خسته نباشی
از وبت خیلی خوشم اومد اگه لطف کنی و منو لینک بدی ممنون میشم
منتظرتم سری به منم بزن


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








mehrshadhanafi.loxblog.com
به وبلاگ من خوش آمدید.در این سایت همه چیز وجود دارد مثل بازی.کد تقلب بازی ها.آهنگ.جی تی آی.کارتون.رمان.داستان.علمی.نرم افزار کامپیوتر و آیپد و آیفون و آندروید.ترینر.عکس های خنده دار.فکری.زبان.درسی و آموزشی و ...............من مهرشاد حنفی هستم.لطفا از صفحات دیگر وبلاگ دیدن نمایید و در وبلاگ عضو شوید.در نظر سنجی شرکت کنید.درنظر سنجی (شما کدام یک از مورد های زیر را دوست دارید؟) هر موردی را که بخواهید در وبلاگم میگذارم.راستی منتظر نظرات خوب شما هستم.وبلاگ منو محبوب کنید و به دوستان و آشنایان این وبلاگ را معرفی کنید.اگر هم خواستید مطالبی به وبلاگم اضافه کنید و از بعضی مطالب مخصوص اعضا برخوردار شوید پس در وبلاگم عضو شوید. ((((منتظرم))))

شما کدام یک از مورد های زیر را دوست دارید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چیز دونی و آدرس mehrshadhanafi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com